DDW

Door: ingart57

05 Nov 2016

Categorie: Geen categorie

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/2.8
Focuslengte:4.68mm
ISO:64
Sluiter:1/30 sec
Camera:SP550UZ

Vorige week woensdag ben ik voor de eerste keer naar Eindhoven geweest voor de Dutch Design Week. Andere jaren is het nooit gelukt i.v.m. werk en/of school. Dit jaar dus wel. Online het ticket besteld, dat de hele week geldig is en met de trein, ook makelijk geen parkeerprobleem.

Je kon ook een app downloaden, had ik gedaan, maar was voor mij toch een beetje verwarrend, omdat ik niet de routes kende.

Bij het station is het VVV kantoor, hier kon je je ticket laten scannen en kreeg je een armbandje waar je overal toegang hebt. Je kon ook nog gratis een fiets huren van ABNAMRO bank

Je hebt een route als je voor de eerste keer naar DDW gaat, deze lag ongeveer 2 km van het station af. Had ik niet zo veel zin in, alhoewel je natuurlijk een fiets kon huren. Ik heb de voor mij makkelijkste route van het station af genomen. Vestdijk, Bilderdijklaan, Keizersgracht en Emmasingel. Hier vond je  Modebelofte, VDMA, Van Abbemuseum, de Kazerne, City Hall en als laatste Design Academy met het werk van de afstudeerders. Hier een kleine impressie

nieuwe collectie Maarten Baas

Een klok

VDMA

Grappige schoenen, kleding is gemaakt van diverse materialen.

Rollator gemaakt van voorwerpen uit de kerk.

Van Abbemuseum

PA260208.jpg

Gehaakte tenten, of je het droog houdt?? 😉

Geef een reactie

