Nieuwjaar

Door: ingart57

01 Jan 2016

Categorie: Geen categorie

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/5.6
Focuslengte:4.68mm
ISO:100
Sluiter:1/30 sec
Camera:SP550UZ

Het nieuwe jaar is begonnen, spannend wat er weer allemaal gaat gebeuren. De foto’s van de schort heb ik gevonden. Heel vervelend als je met het fototoestel en telefoon of andere apparaten foto’s maakt. Sommige synchroniseren met elkaar en andere weer niet. Moet erbij zeggen dat we bij de presentatie over de paspop een hoes moesten trekken om de poot aan de onderkant niet te zien. Maar aangezien ik een zwarte schort heb leek mij de zwarte hoes (tricot) geen goed idee, omdat je de schort en de details niet goed kunt zien. Daarom de witte hoes. Dit is achteraf geen goed idee geweest. Jammer.

Het nieuwe schooljaar is al halverwege. Ik ben nu 5e jaar en moet zelf een thema kiezen voor mijn eindopdracht. Deze wordt door een jury van buitenaf beoordeeld.

Daarnaast (zodat we ons niet vervelen 😜) hebben we nog twee opdrachten. Het thema is “HELEN”.

Eerste opdracht is servies breken, kapot slaan en dan weer HELEN. Ik ben naar de kringloopwinkel geweest, je begrijpt natuurlijk dat ik mijn servies niet opzettelijk kan kapot maken. Om heel eerlijk te zijn ging het met het servies uit de kringloopwinkel ook niet zo goed. Op internet diamantfrezen besteld voor de Dremel om gaatjes te boren in het servies (onder water).

Met kurk geprobeerd

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog een paar stukken eruit en op verdwijnvlies op de naaimachine met metallic goud garen de gaten opgevuld.

Een ander bord, onder water met de diamantfrezen gaatjes geboord, ging best wel makkelijk. Daarna gebroken, er zaten al barsten in en dan verwacht je dat hij daar breekt. Niets is minder waar, met tape geplakt zodat het bij elkaar blijft. Een geluk dat er zo vroeg al kerst decoratie bij Intratuin en zo in de schappen ligt.

Met groen metaaldraad/garen de stukken aan elkaar gemaakt “GEHEELD”.

Geef een reactie

