Eerste berichtje van dit nieuwe jaar

Door: ingart57

15 Jan 2014

Categorie: Geen categorie

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/3.1
Focuslengte:5mm
ISO:400
Sluiter:1/59 sec
Camera:DMC-FS16

Poeh inderdaad een tijd geleden dat ik nog een berichtje schreef. We zijn wel druk geweest met een aantal projecten.

Als eerste natuurlijk de opdracht van de academie, hier heb ik nog niets over verteld. Het thema voor het schooljaar 2013/2014 is ” Excentrisch “. Er is een verplichte opdracht (voor iedereen 3e en 4e jaars hetzelfde) en een vrije opdracht. De techniek is OMWIKKELEN.

Voor de verplichte opdracht kregen we een (Belgische ūüėÉ) BIDSTOEL deze dus hier boven¬†In eerste instantie had ik totaal niets met deze stoel. Maar hoe langer je er naar kijkt hoe meer hij oproept, Katholieke kerk dat voor mij gelijk staat aan hi√ęrarchie, die ik dan het liefste omver schop. Zodoende ben ik bij San Sebastianus, martelaar, heeft geleefd ¬Ī200 na Chr. terecht gekomen. San Sebastianus is doorboord met pijlen.

Van hem zijn ontzettend veel afbeeldingen, schilderijen gemaakt. Even een klein voorbeeldje gemaakt.

Voor de pijlen gebruik ik breinaalden. Bij de kringloopwinkel en van een vriendin heb ik breinaalden gekregen.P1000857

 

Dit gaat het worden IMG_0712

De omwikkeling is de gele verf. We mogen onze stoelen vanaf woensdag 15 januari  presenteren in de inkomhal van de academie, daarvoor hebben we alle sokkels die we gaan gebruiken wit geverfd (foto moet ik nog maken, morgen). Zo is hij geworden P1000955

Geef een reactie

