Zomerpauze

Door: ingart57

15 Okt 2013

Categorie: Geen categorie

Een reactie plaatsen

Ha ha, moet wel lachen, de winter is bijna begonnen (ahum) en heb ik het over zomerpauze 😊

Ondanks de warmte en werken heb ik toch iets gedaan. Voor de open dagen ( Naaimachine Totaal ) heb ik een workshop voorbereidt. Dit was meer werk dan ik in mijn geheugen had, dus heb ik nog alle zeilen bij moeten zetten om het op tijd af te hebben want 2 september gingen we op vakantie.

Dit is het resultaat geworden van de Illussion

Het geheel ziet er zo uit Afbeelding

Verder heb ik nog een andere workshop voorbereidt de Bargello

Afbeelding

Deze bracht me weer op een ander idee. Twee of volgens mij drie jaar geleden inmiddels, heb ik foto’s op het dak van het hotel in Housten gemaakt, wat ik hier zo mooi aan vond is dat in de ruiten van de ene hoge gebouw het andere in gespiegeld werd.

Afbeelding

Deze heb ik getekend en probeer met de techniek van Marge Edie (A New Slant on Bargello Quilts), jaren geleden heb ik dit boek  van haar gekocht. De moeilijkheid is om met de strips in 45 graden de diepte te krijgen. Een uitdaging.

Begin september zijn we in Genk weer begonnen. We hebben weer pittige opgaven. Hier vertel ik volgende keer over.

 

Wat ik wel erg leuk vond en even wil laten zien,  tijdens een bezoek aan de botanische tuin in Bergamo (Italie) is dit Afbeelding

Close up Afbeelding

Geef een reactie

