Laatste loodjes

Door: ingart57

24 Mei 2013

Categorie: Geen categorie

2 reacties

Dinsdag heb ik het “kant” afgekregen zoals jullie hier kunnen zien nu moet ik gaan kijken hoe ik het ga hangen. Maak ik een ronde vorm, vierkant of rechthoek. Of zo als Sus opperde een L. Gisteren ben ik op zoek gegaan in diverse bouwmarkten naar dik (3 mm) metalen draad. Draad waren rollen van 50 meter, beetje erg veel als je maar 1.30 m nodig hebt, maar ik heb iets anders gevonden.

Voor een ronde vorm is de afmeting te klein, dan had ik het zeker 2x zo groot moeten maken. Het wordt dus open Afbeelding Afbeelding  Ook moet het vrij hangen vind ik en niet tegen een donkere achterwand. Daarom ben ik de gang op gegaan, hier zijn de wanden wit en er hangen ook spots.

Afbeelding

Nu hoef ik alleen de bovenkant af te werken met zwarte tape, zodat het metaal niet meer zichtbaar is en doorzichtig draad voor de ophanging, ook moet het iets lager hangen.

Mijn driehoek heb ik opgestuurd en van de voorzitter van het gilde al een mailtje gehad dat het heelhuids is aangekomen. Nu nog even afwachten of ik geselecteerd wordt. Heb geen idee hoeveel inzendingen er zijn. De keuze is gevallen op de driehoek links onder, zie vorig bericht.

2 reacties op “Laatste loodjes”

  1. schitterend!


Geef een reactie

