Heerlijk

Door: ingart57

29 Apr 2013

Categorie: Geen categorie

1 reactie

Van maandag 22 april tot vrijdag 26 april zijn wij (onze bee) een midweek in de Ardennen geweest. Dit jaar hadden we geen gezamelijk project maar meer voor sommige van ons een UFO midweek. Ik had ook 3 UFO’s bij mij en als ik deze af had mocht ik met iets nieuws beginnen. Hij is klaar (eindelijk), de log cabin had ik ook in elkaar en wilde de binding eraan zetten, helaas moet ik toch nog 1 rij uithalen want hij is aan de bovenkant te ruim (zucht).

De top van dit project is ook klaar Afbeelding De quiltwinkel in Marche-En-Famenne was wegens verbouwing gesloten, vorig jaar heb ik de stof daar gekocht voor de 2 buiten randen en had gehoopt dat ik daar ook de achterkant kon kopen, jammer volgend jaar dan maar weer.

De anderen waren ook druk bezig, Annette met quilten van de Round Robin Afbeelding Noelene was ook druk aan het quilten Afbeelding Ankie is druk bezig met haar klosjes AfbeeldingPetra met de vlag van Quitsmart Afbeelding en Sonja met appliqueren Afbeelding

Eén reactie op “Heerlijk”

  1. Oh wat ziet dat er allemaal goed uit. Mooie dingen maken jullie. En de ruimtes zijn ook ideaal voor de groep, zo te zien.
    Jouw Ufo’s, is dat alles machinewerk?
    Leuk dat je foto’s liet zien.


Geef een reactie

