Werd tijd

Door: ingart57

15 Apr 2013

Categorie: Geen categorie

3 reacties

dat ik nog eens iets op mijn blog schrijf, had goede voornemens om iets vaker te posten, tijd is toch mijn grootste vijand. Vorige week ben ik wel vlijtig geweest (vind ik zelf 😊)

De Stack & Wack is helemaal gequilt, in de wasmachine geweest, opgespannen laten drogen, bijgesneden en de binding eromheen. Met de hand nog de binding vastzetten.

De Log Cabin ook alle blokken (quilt as you go methode) aan elkaar. Aan de achterkant nog met de hand vastzetten dan kan deze ook in de wasmachine, opgespannen, bijgesneden worden en de binding.

Ook heb ik nog 2 kussens gemaakt, hier heb ik nog geen foto van gemaakt, die hebben jullie nog te goed.

De presentatie van het tweede trimester was goed gegaan. We zijn alweer druk bezig met de laatste opdracht (in gedachten en op papier)

Met zoveel sneeuw deze winter heb ik nog 2 keer de kans gekregen om stof te verven. Hij moest oranje worden in alle schakeringen voor de opdracht van EQA  tijdens de tentoonstelling in Birmingham. De afgelopen 2 weken ben ik daarom ook druk geweest met zeefdrukken en stempelen van de geverfde stoffen. Het thema is ” Movement “.

Ik heb mij laten inspireren door de Jugendstil Afbeeldingen deze Afbeelding                          

3 reacties op “Werd tijd”

  1. Dat gebrek aan tijd herken ik! Maar je bent verder wel lekker bezig. Mooie lappen!

  2. Was jij de quilten voordat ze helemaal af zijn? En dat opspannen. Is het niet makkelijker om ze geheel klaar te wassen en dan in de droogtrommel??Ik lees dat zo vaak op blogs. En ja, ik wil graag foto’s van de kussens en ook van de quilts zien, indien mogelijk!!! groetjes Wilma


Geef een reactie

