Resultaat

Door: ingart57

11 Mrt 2013

Categorie: Geen categorie

3 reacties

Lensopening:f/2.4
Focuslengte:4.28mm
ISO:125
Sluiter:1/20 sec
Camera:iPhone 4S

Vorige week best wel hard gewerkt aan het eindresultaat voor de presentatie. Zoals in het vorige bericht heb ik voor hout (lees moeten!) besloten en met name multiplex, ik durfde geen mdf te nemen omdat dit best wel zwaar is en mijn constructie dan niet kan. Wel geeft mdf een strakker resultaat met lakken. Het multiplex heb ik op maat laten snijden en eerst in de grondverf gezet. Daarna in elkaar getimmerd en kon het lakken beginnen.  Donderdag was het dan zover, zo heb ik het gepresenteerd

P1000634De nieuwe techniek die we gaan doen voor het laatste trimester is Hedendaagse Kant. We moeten voor donderdag al materiaal beginnen te verzamelen. We mogen alle materialen gebruiken die we willen, hout (of takken), kunststof, stof enz.

Afgelopen week heb ik mijn werkkamer opgeruimd en kwam hier een lijk tegen waar ik mee gestopt was omdat het machinaal quilten niet goed ging, altijd was er iets met de spanning. De blokken heb ik met de borduurmachine gedaan en de rest vrij machinaal quilten. Het is heel veel werk en er zitten al kilometers garen in en ik ben nog niet klaar, wel bijna. IMG_0552Dit is de achterkant IMG_0554Dit de voorkant. Nu ben ik bezig met de randen, ook nog enkele kilometers, maar ik wil hem afmaken dus nog even doorbijten.

3 reacties op “Resultaat”

  1. Het eindresultaat voor de presentatie vind ik heel erg goed geworden. Die kleur erbij en niet te zwaar. ja, mooi vind ik. Dat lijk wat je bij de opruiming gevonden hebt, ja sorry ……dat is helemaal niet mijn smaak en daar valt niet over te redetwisten.
    Succes verder en ik ben benieuwd wat de anderen er van vinden. Groet Wilma

  2. Mooi, het eindresultaat van je presentatie. Ik ben benieuwd wat het komende trimester gaat opleveren.
    Moedig dat je dat oude project hebt opgepakt, succes!


Geef een reactie

