Presentatie

Door: ingart57

04 Mrt 2013

Categorie: Geen categorie

2 reacties

Nu mijn rolletjes vilt klaar zijn komt eigenlijk het moeilijkste gedeelte ‘ de Presentatie ‘. Met hulp van Sus (lerares) ben ik een eind op weg geholpen, nu even proberen welk materiaal ik ga gebruiken hout of plexiglas

en zo ja welke kleurAfbeelding

Ik heb gekozen voor het oranje plexiglas (wel nog een tint lichter). In Maastricht (Beatrixhaven) is een bedrijf dat gekleurd plexiglas heeft en ook een machine die het plexiglas verwarmd zodat het geplooid kan worden, want ik wil het plexiglas in een U vorm hebben. Helaas zetten ze voor zo’n klein stuk dat ik geplooid wil hebben de machine niet aan en de kleur die ik wil hebben was ook niet voorradig 😥 daarom het roer omgooien. Er blijft niet veel anders over dan hout te gebruiken dat ik in de gewenste kleur verf. Hier ben ik even zoet mee 😩

Dan moeten jullie deze beslist gaan zien

Afbeelding

2 reacties op “Presentatie”

  1. Ik vind persoonlijk, wanneer je het met hout presenteert robuuster, stoerder. Dus dat is mijn smaak. Nog heel veel dank dat je ons (mij) op die tentoonstelling in Breda attendeert. Ga ik zeker heen.
    Groetjes Wilma

  2. qua kleur van vilt kan er heel goed hout bij. En bovendien: dat is echt stukken goedkoper dan het dure plexiglas.


Geef een reactie

