Winter

Door: ingart57

24 Feb 2013

Categorie: Geen categorie

1 reactie

Lensopening:f/3.1
Focuslengte:5mm
ISO:100
Sluiter:1/8 sec
Camera:DMC-FS16

Best wel vreemd zo eind februari, was het nog zo mooi afgelopen zondag. Je zag iedereen uit alle hoeken en gaten komen om van de zon te genieten en een week later dit

Met dat ik deze foto maakte dacht ik aan sneeuwverven, bij de laatste sneeuw, inmiddels vorig jaar december ben ik het vergeten, nu tweede kans. Probleem was om plastic bloempotten te vinden, tegenwoordig ben ik van de weggooi commissie, bewaar dus niets meer. Gelukkig heeft zoonlief als hobby bonsai boompjes, dus die koopt af en toe planten om er bonsais van te maken. Ben benieuwd altijd spannend wat het resultaat is.

Ook ben ik weer verder gegaan met experimenten Afbeelding

Dan ben ik verder gegaan met Pelmet Vilene (Pellon) dat ik eerst met transfer verf bewerkt had. Nu heb ik acryl inkt en acryl verf opgedaan. Het zoog erg de verf op. Het andere stuk heb ik eerst gel medium opgedaan, dit moet eerst drogen en dan kan ik deze ook verven. Zat me af te vragen of ik niet beter gesso had kunnen gebruiken. Dit probeer ik de volgende keer en dan zie ik het verschil. Afbeelding

Geverfde Bondaweb op papier gestreken

IMG_0539Hierna met acrylverf verder bewerkt.P1000618

Eén reactie op “Winter”

  1. Wat heb je prachtig diepte gekregen in het stuk met de bondaweb. Erg mooi!


Geef een reactie

