Snoepwinkel

Door: ingart57

18 Feb 2013

Categorie: Geen categorie

1 reactie

Tenminste dat vind ik altijd als ik naar Viktor ga, hier kun je alles op verf, teken, ceramique gebied vinden. Vroeger zaten ze in het centrum, maar een aantal jaren geleden zijn ze verhuisd naar de schouwroom van een vroegere autodealer. Dus groot. Ook hebben ze een expositieruimte waar je (of een groep) kunt exposeren. Ongeveer elke maand exposeert iemand anders. Ben natuurlijk niet naar buiten gegaan zonder iets te kopen, verf en penselen hebben we altijd nodig.

Vanmorgen ben ik ook verder gegaan met het decoreren van mijn houten spiegeltje. De 3D fabric medium geeft een leuk effect, je kunt het opbrengen op o.a. karton, papier en stof. Met een penseel breng je op, hoe dikker des te leuker het effect, dan laat je het drogen en met de heat gun bewerk je het dan krijg je dit resultaatDan kun je het gaan verven, ik heb het groen geverfd met acryl verf na bewerken met de heat gun maar je kunt ook eerst verven en dan met de heat gun bewerken. Afbeelding

Als je met de heat gun bezig bent dan zie ook de bonda web smelten en kun je er dingen opplakken zoals dit reepje vilt dat ik toevallig nog had liggen.

Dit is het eindresultaat Afbeelding

 

Eén reactie op “Snoepwinkel”

  1. Wat een leuk eindresultaat!


Geef een reactie

