Vreemd

Door: ingart57

15 Feb 2013

Categorie: Geen categorie

3 reacties

Deze week een berichtje geplaatst, maar op de een of andere manier heb ik hem niet geplaatst. Globaal weet ik nog wat ik geschreven heb over mijn perikelen met vilten. Als ik mijn opdracht voor de academie (28 februari presentatie) klaar heb kan ik waarschijnlijk vilten, tenminste zoals het moet. Hier ben ik dus mee bezig op dit moment, hard werken, gelukkig hebben we een viltmachine op school.

Afbeelding

Dit is een van de lappen die ik gevilt heb, het zijn 3 lagen merino wol in 3 kleuren en elke laag in een verschillende verhouding. Als ze gevilt zijn ga ik ze snijden Afbeelding met rolmes en lineaal en dan rol ik ze op en laat opgerold drogen. De bedoeling is dat ik ga stapelen zodat ik een grafiek krijg (thema Stelling), blijf dus bij mijn eerste opdracht. Door de verschillende verhoudingen van de kleuren krijg je dit effect. AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gisteren zijn we met de Bee naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Geen noemenswaardig oponthoud met de trein gehad. Heel veel wol was er in alle kleuren en geuren en natuurlijk patchwork stoffen. Borduren (machinaal) was er dit jaar erg weinig.

 

Deze week ben ik ook begonnen met experimenteren op hout. Bij Ikea had ik een paar leuke kleine spiegels gekocht met onbehandeld hout. Deze ben ik aan het bewerken met geverfde bonda web, transfer folie en wil nog verder gaan met acrylverf en 3D fabric medium dat ik in Birmingham had gekocht en nog niets mee gedaan heb.

Afbeelding

 

 

 

 

 

3 reacties op “Vreemd”

  1. Op 13 februari heb ik een bericht gehad met foto 1 en 3. Ik heb toen niet gereageerd. Mooi hoor en ik ben weer benieuwd naar die houtbewerking. Groetjes Wilma

  2. Wat ben je leuke projecten bezig! Leuk, je experiment met hout. Je gevilte lap vind ik prachtig! Bijna te mooi om te versnijden.

  3. wat leuk om zo grafieken te maken. Verizn het maar


Geef een reactie

