Presentatie

Door: ingart57

05 Dec 2012

Categorie: Geen categorie

1 reactie

Donderdag 22 november was het zover voor iedereen, de presentatie van de projecten.

Ik was die donderdag helaas verhinderd vanwege werk, dus ik was de dinsdag al naar Genk om mijn presentatie op te zetten. Gelukkig kon ik vrijdag 23 november wel een aantal uur aanwezig zijn en zelf de opdracht presenteren. Was ook weer leuk om de groep van de vrijdag te zien en ook de verschillende projecten te zien.

Was erg tevreden met het resultaat, ook betreffende de presentatie. Toch weer leuk dat met hetzelfde thema en de zelfde techniek er zoveel verschillende dingen gemaakt worden. Zoals die van Ireen van de vrijdag groep Afbeelding

Ireen had van een kast (drie dimensies) deze vlak geprojecteerd. Geschept van lisdodde, gebleekt en met warm zwart geverfd. van andere cursisten heb ik foto’s op mijn flickr account gezet.

 

Eén reactie op “Presentatie”

  1. Nou Ingrid, ik vind jouw project wel erg mooi. Dit is natuurlijk heel persoonlijk en kwestie van smaak.
    Leuk dat je nu ook andere werken ziet. Groetjes Wilma


Geef een reactie

