Vervolg papierscheppen

Door: ingart57

04 Nov 2012

Categorie: Geen categorie

3 reacties

Wat ik ga maken weet ik nu. Of het gaat lukken is een tweede.

Ik ga een grafiek maken, de gedachte hierachter is je hebt een ‘stelling’ of these, hierover worden meningen gegeven en deze worden in een grafiek weergegeven. Kolomgrafiek 3 dimensionaal en rond.

Dus ik moet rond scheppen.

Afbeelding

Ik heb een kartonnen rol met plasticfolie bedekt en ga hier het papier omheen rollen. Als het droog is kan ik het met de folie makkelijk ervan af halen (hoop ik).

Afbeelding

Ben er wel achter dat een lange vezel makkelijker gaar dan de pulp van bladeren.

Hier het resultaat als het droog is. Afbeelding

3 reacties op “Vervolg papierscheppen”

  1. Ontzettend leuk wat je gemaakt hebt, maar welke vezels heb je gebruikt?

  2. Hallo Christina, de lichte vezel is mais en de donkere zijn hopbellen, heel erg fragiel de hop, maar ziet wel schitterend uit.

  3. Het resultaat is inderdaad heel mooi en ja hop is heel fragiel. Valt al uit elkaar als je er naar kijkt. Maar heel mooi eindresultaat van beiden. Groetjes Wilma


Geef een reactie

