Lijk

Door: ingart57

21 Mei 2012

Categorie: Geen categorie

1 reactie

Lensopening:f/3.1
Focuslengte:5mm
ISO:200
Sluiter:1/59 sec
Camera:DMC-FS16

Een week geleden ben ik mijn werkplek eens gaan opruimen. Kreeg het gevoel alsof ik met twintig projecten bezig was. In deze opruimwoede kwam ik een lijk in de lade tegen.
Ooit wilde ik hier twee 1 persoons quilts van maken voor in de zomer. Ergens bijna tegen het eind van de eerst quilt is de verveling toegeslagen en heb ik hem in een lade gelegd en heb er niet meer naar om gekeken.

6 Blokken moet ik nog maken en dan aan elkaar naaien (quilt as you go).

Donderdag 10 mei hadden we de chenille techniek gedaan. Image

Image

Na deze twee lappen hadden we dit ook gezien.

 

Na mijn proefjes met weven zei Annemie dat ik moet gaan kijken welke fossiel  ik wil gaan gebruiken en aan de hand daarvan gaan weven. Na enig zoeken op internet kwam ik bij de sponzen uit Image

Deze vormen wil ik gaan gebruiken. Met de proefjes die ik al gemaakt had ben ik gaan experimenteren. Op avalon gestikt, natuurlijk de eerste de verkeerde kant, de tweede wel de goede kant. Op een ronde vorm gelegd en met de plantenspuit met water besproeit.

Image en laten drogen.

Eén reactie op “Lijk”

  1. Ik vind die chenille techniek erg mooi. Ben weer benieuwd naar je fossiel/spons weefprodukt.


Geef een reactie

