Werd tijd

Door: ingart57

04 Mei 2012

Categorie: Geen categorie

1 reactie

Lensopening:f/4
Focuslengte:8.6mm
ISO:160
Sluiter:1/59 sec
Camera:DMC-FS16

Werd tijd dat ik nog eens een berichtje schrijf. Moet eerlijk bekennen dat ik sinds het laatste bericht niet veel tijd heb gehad, ook betreffende mijn huiswerk.

Na het probeersel om in stof te weven wilde ik nog het weven met plastic tassen en met geverfde tyvek proberen.

Gisteren eerst de plastic tassen

Na het weven gestreken, dacht dat de tassen met opdruk een leuk effect zouden geven, maar de achterkant vind ik toch leuker.ImageImage

Nu in combinatie met tyvek, eerste proefje los gewoven, tweede proefje op advies van Annemie vast genaaid op stof en daarna weer gestreken.

Image  Image

 

Eén reactie op “Werd tijd”

  1. wanneer je plastic weeft en strijkt zit er ook nog verschil in in welke richting je het plastic hebt geknipt. Dus net als met stof, schering en inslag.


Geef een reactie

