Eerste poging

Door: ingart57

30 Mrt 2012

Categorie: Geen categorie

3 reacties

Lensopening:f/3.1
Focuslengte:5mm
ISO:160
Sluiter:1/59 sec
Camera:DMC-FS16

 Eerste poging om met de drukplaten te werken. Ha, ha, volgens mij zit de houtworm in de platen.

In het begin zuigt het erg veel verf op daarom is de eerste druk niet goed, maar dat weten we voor de volgende plaat.

Image Image

Het idee om te ontweven heb ik even laten varen, de stof moet dan door en door geverfd zijn wil het enig effect hebben. Dus ben ik met stof gaan weven. Zoals je ziet is het contrast te weinig.

Image

Met papier heb ik nog 2 manieren geprobeerd. Rond gesneden en recht gesneden.

ImageImage

3 reacties op “Eerste poging”

  1. Voor een leek en op de pc ziet het er goed uit. Inderdaad wat je zegt met dat weven. het contrast zie je bijna niet. Wel leuke kleuren gekozen, vooral dat gele spreekt me aan.

    Groetjes Wilma

  2. Wat leuk dat jij de stempels al hebt uitgeprobeerd! Hier liggen ze alleen nog maar mooi te zijn. Je papieren weefproefjes doen het goed.


Geef een reactie

