Derde Trimester

Door: ingart57

22 Mrt 2012

Categorie: Geen categorie

1 reactie

Lensopening:f/3.1
Focuslengte:5mm
ISO:400
Sluiter:1/59 sec
Camera:DMC-FS16

Donderdag 15 maart zijn we begonnen met de opdracht voor het derde trimester.

Techniek: Weven

Thema: Fossiel

Opdracht: Vervolledigen of Vervormen

Het is best wat jaren geleden dat ik heb geweeft, twee jaar geleden heb ik nog voor een leuk prijsje mijn weefgetouw van de hand gedaan net als het spinnewiel. Zag de bui even hangen, maar gelukkig kan ik een weefraam lenen van de academie.

De eerste proefjes ben ik mee bezig

Er was onverwacht nog iemand die het wel interessant vondImage

Een idee begint zich te vormen, moet Annemie vragen of dit in combinatie met de andere technieken mag.

 

Morgen zijn we uitgenodigd voor de TEFAF in Het MECC in Maastricht. Ook alwwer heel wat jaren geleden dat we daar geweest zijn, dus ik ben erg benieuwd.

Eén reactie op “Derde Trimester”

  1. Het thema fossiel blijf ik een moeilijk onderwerp vinden. Ben natuurlijk razend nieuwsgierig hoe je dat in weefwerk weet om te zetten.


Geef een reactie

