Presentatie opdracht 2e trimester

Door: ingart57

03 Mrt 2012

Categorie: Geen categorie

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/3.3
Focuslengte:7.81mm
ISO:400
Sluiter:1/50 sec
Camera:SP550UZ

Afgelopen donderdag was het dan zover, de presentatie van de opdracht voor het 2e trimester.

Is altijd spannend, want je weet niet of het goed is.

Gelukkig krijg je na de presentatie positieve kritiek, andere cursisten mogen dan ook vragen stellen.

Image

Ik had het op geverfde MDF geplakt. Natuurlijk niet bij stil gestaan dat ik beide kanten had moeten verven i.v.m. krom trekken (ha, ha). Dit is weer voor de volgende keer.

De opdracht voor de Kantfabriek te Horst had ik ook al ingeleverd. Dit is het geworden.

Image

Image

Blaadjes naar aanleiding van een foto die ik gemaakt had van hortensia in het najaar.

 

Volgende week donderdag gaan we deelnemen aan een kunstproject van kunstenares Helen Cho in het FLACC, dit proces wordt gedocumenteerd met film en foto. Spannend.

 

Voor de tentoonstelling in Bokrijk deze zomer (300.000) bezoekers begin ik deze week al een proef te maken.

 

De andere werken van de cursisten kun je bekijken op mijn Flickr account.

 

 

 

 

Geef een reactie

