Even tussendoor

Door: ingart57

04 Feb 2012

Categorie: Geen categorie

Een reactie plaatsen

Alhoewel even, duurt toch iets langer dan ik gedacht had, maar had er even zin in.

Een paar jaar verzamel ik aqua/bruine stofjes. Geen enkel idee wat ik er ooit van zou maken. Nu was er de gelegenheid, heb een quilt nodig voor op een bank (bruin leder). Een mal (flic flac) die al jaren in een lade lag en nog nooit gebruikt was ook de gelegenheid om hem uit de verpakking te halen.

Zo ver ben ik al gekomen

Middenblok was geen probleem, bij de randen heb ik even gepuzzeld, volgens mij heb ik nog ergens een foutje in de hoekblokken, och ja er zijn ergere dingen ha, ha.

 

Gisteren had ik even problemen met de printer bij het installeren van een nieuwe cartridge, hij herkende hem niet, dus kon ik niet scannen.

We hebben de opdracht gekregen om voor een tentoonstelling in het Kantmuseum in Horst (Limburg)een kantwerk te maken.

Dit object moet in een lade passen en mag maar 1 kleur hebben, dit is de kast Image

Niet scherp de foto, maar hij is wel mooi, de kast

Geef een reactie

