Reeks

Door: ingart57

03 Feb 2012

Categorie: Geen categorie

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/2.8
Focuslengte:4.68mm
ISO:400
Sluiter:1/30 sec
Camera:SP550UZ

Mijn eerste gedachte bij serie of reeks was ‘boek’. Toevallig heb ik al enkele stoffen met letters en cijfers met de zeefdruk bedrukt. De eerste opzet is er al.

Eerste opzet

Na een aantal letters getekend te hebben voor de ‘ b ‘ gekozen. Deze heb ik op flisofix getekend en uitgeknipt en gelegd op de stof. Te netjes.
Nu liggen de letters naar mijn mening beter.

Volgende poging

Nu de stoffen uitzoeken, opstrijken en uitknippen.

Stofkeuze voor de letters

Alle letters zijn nu op de stof gestreken, nu kan ik gaan borduren.

Gisterenmiddag zijn we in Bilzen naar het atelier van Mo Ramakers geweest om haar collectie te bekijken.
De moeite waard, je kunt haar de collectie bekijken op haar website http://www.moramakers.com

Geef een reactie

